PERFORMANS MAGAZİN : BUSİNESS REVIEW

How Well Do You Know Your Customer?

Do You Knowwho your customers are?

Do You Know if you have an effective business strategy that answers the needs of your customers?

Do You Knowif your management team is working on the same page?

Do You Knowhow long you’ve got until your customer switches to your competitor?

26 Haziran 2007 Salı

MARKALARA 32,6 MİLYON DOLAR DESTEK

Türkiye’nin markalarını desteklemek için “10 yılda 10 dünya markası” sloganıyla yola çıkan “Turquality Destek Programı”, yeni katılımlarla büyüyor.

Türkiye’nin markalarını desteklemek için “10 yılda 10 dünya markası” sloganıyla yola çıkan “Turquality Destek Programı”, yeni katılımlarla büyüyor.

Bu programa Ülker, Vakko ve Vitra markaları da alındı. Bu konuda yapılan açıklamaya göre firmalara global markalaşma süreçlerinde finansal desteğin yanında, eğitim ve stratejik danışmanlığın da verildiği destek programına alınanların sayısı 39’a yükseldi.

Konuya ilişkin değerlendirme yapan Ülker Grubu Başkanı Ali Ülker, 110 ülkeye ihracat yapan, 10 ülkeye yayılmış 65 şirketi ve 42 fabrikası bulunan Ülker Şirketler Topluluğu’nun, yıllardır ürünlerini milyonlarca insana ulaştırmanın mutluluğunu yaşadığını belirterek, “Bugün, Ülker olarak uluslararası ölçekte bir Türk markası olmanın haklı gururunu Turquality projesi kapsamına girerek genişletiyoruz” dedi.

32.6 MİLYON DOLAR DESTEK Eczacıbaşı Yapı Gereçleri Genel Müdürü Haluk Bayraktar da dünya markası olma yolunda yaptıkları çalışmalara son derece olumlu katkıları olacağına inandıkları bu destek ile yollarına daha güçlü bir şekilde devam edeceklerini kaydetti.

Verilen bilgiye göre bugüne kadar 33 firma ve 3 tasarımcı ile firmaları ve tasarımcıları markalaşma yolunda destekleyen Turquality projesine yaklaşık 32,6 milyon dolar finansman sağlandı.

Hiç yorum yok: