PERFORMANS MAGAZİN : BUSİNESS REVIEW

How Well Do You Know Your Customer?

Do You Knowwho your customers are?

Do You Know if you have an effective business strategy that answers the needs of your customers?

Do You Knowif your management team is working on the same page?

Do You Knowhow long you’ve got until your customer switches to your competitor?

26 Haziran 2007 Salı

marketingist 2007


Avrupa’nın En Kapsamlı Pazarlama Fuarı
20 Eylül’de Açılıyor


Pazarlama zincirinin her halkasını tek bir platformda buluşturan marketingist Pazarlama Araç ve Hizmetleri Fuar ve Konferansı’nın dördüncüsü 20 – 23 Eylül 2007 tarihleri arasında Tüyap Beylikdüzü Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezi’nde düzenlenecek.


Katılımcı firma sayısı, ziyaretçi sayısı ve fuar alanı olarak her yıl büyüme rekoru kıran marketingist bu yıl Fuar - Konferans - Forum bölümlerinden oluşuyor. Fuar’ın 9 temel iş kolunu oluşturan;


Pazarlama İletişimi
Medya
Ticari Fuarlar
Etkinlik ve Ürün Hizmetleri
Tanzim Teşhir
Açıkhava Reklamcılığı
Promosyon Ürünleri
Etkileşimli Pazarlama
Pazarlama Hizmetleri’nin


100’ü aşkın farklı ürün, hizmet ve uygulamalarını pazarlama profesyonelleri ile bir araya getiren marketingist, zengin seminer ve etkinlik programı ile bu yıl da, alışılagelmiş fuarlardan çok farklı iş platformu oluşturacak.


Markalaşmış Bir Organizasyon


Türk ekonomisini büyüterek geleceğe taşıyacak olan pazarlama profesyonelleri ile pazarlama araç, hizmet ve teknolojileri şirketlerini bir araya getirmek amacı ile yola çıkan marketingist, pazarlama karmasını daha etkin hale getirecek imkanları sunmaya devam ediyor.


Markalaşmış bir organizasyon olarak başarıyla geçen 3 yılın ardından, büyüyen hedefleri doğrultusunda yeni rekorlar kırmaya hazırlanan marketingist 4 günde 400 milyon dolarlık işlem hacmi hedefliyor.


Marketingist Konferansları

Yeni oyuncaklara hazır mısınız?


Marketing Türkiye Marketing & Management Institute (MMI) bu yıl ki marketingist Pazarlama Fuar ve Konferansı’nın ana temasını belirledi. Bu yıl ele alınacak konu, mikroskobik robotlarla, vücudun dolaşım sistemine girerek, nehirde dolaşan gemiler gibi damarlarımızda var olan yeni trend "Nano-marketing"!


Maddenin hücrelerine inen, yakın gelecekte tüm dünyanın sanayi kollarına ve insan hayatının her yönüne yön verecek bu pazarlama buluşu yeni çağın da pazarlama bilimi aynı zamanda. Bu kavram, hem eğitim hem de tartışma konusu olarak 20 - 23 Eylül 2007 tarihinde TÜYAP Beylikdüzü'nde gerçekleşecek marketingist’te ana tema olarak da tartışılacak.


Teknolojinin pazarlama ağında yeni bir dönem olarak karşımıza çıkan Nano-marketing için markalar neler yapıyor? Markalar adına yeni pazarlama unsurları neler? Mevcut sektörler, şirketler ve bu şirketlerin ürettiği ürün gruplarına neler olacak? Blog’lar, podcasting, RSS gibi teknolojilerle kişiselleşen hayatımız daha da kişiselleşmeye mi doğru gidiyor?


Tüm bu konuların tartışıldığı, zengin içeriklerle hazırlanan ve pazarlama profesyonellerini bir araya getirecek olan önemli pazarlama etkinliğinde Marketing Türkiye Marketing & Management Institute (MMI) reklamverenleri, markaları, reklamcıları, pazarlamacıları kısacası dünyanın pazar ekonomilerine yön veren bütün kollarını bir araya getiriyor.

Hiç yorum yok: